blog directory
My Ping in TotalPing.com Free SEO Tools Free SEO Tools Free SEO Tools Free SEO Tools
Free SEO Tools

Followers

Blog Archive

Sunday, July 4, 2010

Sunday Scraps - 74

After seeing this challenge at Inkurable Stampers I looked for green and purple scraps.
Nadat ik deze uitdaging bij Inkurable Stampers zag, koos ik voor groene en paarse restjes.

I also had this garden picture, it's one of a whole sheet I printed a while ago. Love that Clematis. Stitches, buttons and a bit of stamping.

Ik had ook nog een foto uit de tuin, een poos geleden eens een heel vel geprint. Deze clematis vind ik prachtig. Stiksels, knoopjes en een beetje gestempeld.

The lavendar is a Darkroom Door stamp. I stamped these a few weeks ago, then I changed my mind about the card I was making. Today it came in handy :) Background dots are from Darkroom Door too.

De lavendelstempel is van Darkroom Door. Laatst al gestempeld, maar toen ben ik van gedacht veranderd tijdens het maken van een kaart. Kwam goed uit vandaag :) De achtergronddotjes zijn ook van Darkroom Door.

Pile of green & purple scraps
Stapeltje groene en paarse restjes.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...